Techniczna Obsługa Zasobów – CDL TZ, jest częścią zintegrowanego, kompleksowego systemu informatycznego CDL System. W wariancie dla spółdzielni mieszkaniowych, aplikacja pozwala rejestrować zgłoszenia kierowane do służb technicznego utrzymania zasobów. Zgłoszenia mogą być rejestrowane w wielu, definiowanych przez użytkownika, np. branżowych, księgach zgłoszeń. Pracownik przyjmujący zgłoszenie ma wgląd w historię interwencji związanych ze zgłoszeniami. W powiązaniu ze strukturą organizacyjną firmy, aplikacja pozwala wystawiać zlecenia i rejestrować wykonanie zleceń, w całości lub części. Użytkownik może wykonywać zestawienia z kartotek zgłoszeń i zleceń, zgodnie z potrzebami osób odpowiedzialnych za techniczną obsługę zasobów spółdzielni.
Stosownie do uprawnień osoby zalogowanej do aplikacji, TZ umożliwia pracę w trzech trybach:
-
tryb przyjmującego zgłoszenia – obsługa rejestru zgłoszeń,
-
tryb przełożonego – wystawianie zleceń, rejestrowanie wykonanych robót, zestawienia,
-
tryb administratora aplikacji– konfigurowanie aplikacji, przyznawanie uprawnień.
MOŻLIWOŚCI PROGRAMU.
-
Może być stosowany w dowolnej organizacji, posiadającej komórkę pogotowia technicznego.
-
Definiowalna struktura organizacyjna firmy.
-
Ewidencja osób na szczeblach struktury organizacyjnej.
-
Możliwość prowadzenia dowolnie wielu ksiąg zgłoszeń.
-
Rozbudowany system praw dostępu do aplikacji i ksiąg zgłoszeń.
-
Rejestracja zgłoszeń, wieloletnia ewidencja w postaci książek zgłoszeń.
-
Wystawianie zleceń z wielu ksiąg zgłoszeń, wieloletnia ewidencja wystawionych zleceń i opisu wykonania; na życzenie wprowadzimy rozliczanie zleceń i fakturowanie.
-
Dostęp uprawnionych osób (poprzez sieć komputerową) do rejestrów zgłoszeń i zleceń.
-
Łatwa i szybka kontrola jakości i terminowości realizacji zleceń (ocena podwładnych).
-
Szybkie uzyskiwanie informacji o stopniu zaawansowania realizacji zleceń.
-
Możliwość eksportowania zestawień w wielu formatach, np. MS Excel (csv), MS Word (rtf), MS Internet Explorer (html), tekst (txt).
SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI.
-
Możliwość szybkiego prześledzenia zgłoszeń, nie zrealizowanych, częściowo zrealizowanych i zrealizowanych całkowicie.
-
Możliwość zestawienia zleceń.
-
Szybkie uzyskiwanie informacji zbiorczych.
-
Dostęp do danych bieżących i archiwalnych.
ZESTAWIENIA I RAPORTY.
-
Wydruk rejestru zgłoszeń.
-
Zestawienia związane z wystawionymi zleceniami.