Drukuj

   Techniczna Obsługa Zasobów – CDL TZ, jest częścią zintegrowanego, kompleksowego systemu informatycznego CDL System. W wariancie dla spółdzielni mieszkaniowych, aplikacja pozwala rejestrować zgłoszenia kierowane do służb technicznego utrzymania zasobów. Zgłoszenia mogą być rejestrowane w wielu, definiowanych przez użytkownika, np. branżowych, księgach zgłoszeń. Pracownik przyjmujący zgłoszenie ma wgląd w historię interwencji związanych ze zgłoszeniami. W powiązaniu ze strukturą organizacyjną firmy, aplikacja pozwala wystawiać zlecenia i rejestrować wykonanie zleceń, w całości lub części. Użytkownik może wykonywać zestawienia z kartotek zgłoszeń i zleceń, zgodnie z potrzebami osób odpowiedzialnych za techniczną obsługę zasobów spółdzielni.

Stosownie do uprawnień osoby zalogowanej do aplikacji, TZ umożliwia pracę w trzech trybach:

  1. tryb przyjmującego zgłoszenia – obsługa rejestru zgłoszeń,

  2. tryb przełożonego – wystawianie zleceń, rejestrowanie wykonanych robót, zestawienia,

  3. tryb administratora aplikacji– konfigurowanie aplikacji, przyznawanie uprawnień.

 

MOŻLIWOŚCI PROGRAMU.

SZYBKI DOSTĘP DO WSZYSTKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI.

ZESTAWIENIA I RAPORTY.